USKRŠNJE ČAROLIJE

28/03/2018

Ove godine me je uhvatila prava uskršnja groznica. Toliko uživam u uređenju i pripremanju našeg doma za proleće, u pravljenju venčića, zeka, crtanju po jajima, a posebno u našim roze lalama. Ma zašto proleće ne traje zauvek? :D


Prvi korak mi je, uvek, menjanje ilustracija u ramovima. Volim da prate godišnje doba, naročito ako je pred nama praznik. Ove godine sam se odlučila za ilustracije vodenim bojama - prolećne prizore i životinje okićene cvetnim venčićima. Ilustracije nalazim na Pinterestu. Jedan savet - ako ređate više ramova na zid, zabavno je okačiti i nešto što nije ram, da 'razbije' ravne linije. Ovoga puta sam se odlučila za homemade uskršnji venčić i grančicu procvetale trešnje. U pitanju je veštačko cveće, čiji generalno nisam fan, ali se ovde jednostavno savršeno uklopilo. :) Venčić sadrži cvetiće sa iste grane i jajašca od stiropora bojena mojim omiljenim - akrilnim bojama. Znajte da uvek možete koristiti i obične tempere za ovakve stvari.

Nisam želela da imamo lale dok je napolju sneg, nekako mi to nije to. Zato sam sačekala prvi sunčan dan i odmah odjurila na Kalenić pijacu po moje omiljene, kako ja volim da ih zovem - Barbi lale. :) Snežno bela jaja takođe možete naći na ovoj pijaci.


Trpeza! Ah, obožavam kada dođe trenutak da iskoristim svoje omiljene salvete. :D Totalni sam salveta-manijak. Čim sam videla foru za savijanje salveta u obliku zeka, istog momenta sam krenula da postavljam sto. :D Na Pinterestu možete naći tutorijale za ove divotice. Ono što mi je najdraže je što sam uspela da postavim sto koristeći samo tri boje - roze, belu i zelenu. Jasno je da sam se zaljubila i da će sto zauvek ostati ovakav. :D


Ali najvažniju stvar vam nisam rekla! Ove preslatke zekice koje 'drže' jaja su napravljene od paste za modeliranje ( kupuje se u knjižarama ) koja se suši na vazduhu i vrlo se lako mesi, kao plastelin. Kada se osuše na vazduhu za nekoliko sati ( ja sušim na ventilatoru u rerni  bez uključivanja grejača, tako ide brže ), obojite ih akrilnim bojama ili temperama i spremni ste! Mislim da bi mališani najviše uživali u ovome. :)


Nisam htela da trpam i bojenje jaja u ovaj post, ali sam jako zadovoljna kako su ispala i jedva čekam da vam ih pokažem u sutrašnjem postu! :) ♡