PROLEĆNI PIKNIK

08/04/2017

Uvek se posebno radujem proleću, i smatram da ga treba proslaviti kako dolikuje. :) Piknik na travi, okruženi procvetalim voćkicama i slatkim čupavim bebama. Prošle godine su nam pravili društvo beli zeka, i slatki maleni pilići i pačići. Koliko su samo bili smešni i medeni. Ove godine smo uživali sa malenim, pufnastim i radoznalim jagnjetom. :) 



Malo kićankica, jedna paleta, gomila jastuka i čaršav. Neki lepi napitak i poslastica, i sve je spremno za uživanje u predivnom prolećnom danu. Obožavam prirodu i selo, i uvek sam više uživala u sedenju na travi nego u bilo kom kafiću. Ove godine smo prolećni piknik pravili na tatinoj plantaži lešnika i kajsija, koja se nalazi na brdu, a ja brda obožavam!



Svaki put kada sam tamo, legnem u zvezdu direktno na travu, gledam u nebo i osećam planetu, okretanje i kosmos. Kada skrenem pogled, vidim samo zeleno i osećam miris divlje nane i kamilice. Čuju se samo ptičice i potok iz podnožja brda. Onda proleti beli leptir i za njim, naravno, jedno malo, divlje, nemirno i čupavo stvorenje zvano Beni. Beni ima samo četiri meseca i očaran je svime što se dešava oko njega, radoznao je i neuhvativ. I naravo, najslađi na svetu! Specijalno je bio opsednut našim gostićem - jagnjetom, a jagnje je pak bilo fiksirano na Milana koji je imao flašicu sa mlekom. Tako su se svi jurili u krug a ja od uživanja nisam uspela ni da uslikam ovo ludo prijateljstvo. Beni je toliko brz da se na svim fotkama vidi samo crno-bela mrlja koja proleće oko jagnjeta. :) Tek kada se jagnje vratilo svojoj mami, a Beni izmorio od rvanja sa jastucima, uspela sam, napokon, da uslikam ovo preslatko nevaljalo stvorenje, moj Oreo kolačić.


Predivan prolećni dan na travi, blesavo društvo, uživanje i ljubav.


Svakog dana bih pravila piknik! :)