REDIZAJNIRAJTE SAMI SVOJE OLOVKE I SVESKE UZ POMOĆ WASHI TRAKA

17/03/2017

Obožavam sveske sa jednostavnim dizajnom korica. Uglavnom mi je teško da iz mase šareniša i ilustrovanih korica, pronađem baš ono što tražim. Takve jednostavne a efektne sveske skoro uvek, na kraju, nađem u "fensi" i skupim knjižarama. Cene im budu bezobrazno velike, a ja, šta ću, zaljubim se pa pokleknem. I tako često trošim mini bogatstva na lepe sveske i olovke. S obzirom na to da sam ovog meseca redizajnirala svoj radni sto, bacila sam se malo na AlliExpress online šoping. Izbor spajalica, bajndera, washi traka i sličnih sitnica je ogroman, a cene su zaista smešne u poređenju sa knjižarama. Tamo sam pronašla zlatne spajalice najblesavijih oblika poput ofingera, hashtagova, dijamanata, aviončića. I napokon sam se opremila predivnim svetlucavim šarama washi traka. Zlatno-belo-roze i crno-bele kombinacije. A šare, što jednostavnije - to efektnije. :) Ako ste nestrpljivi da čekate pošiljku iz Kine (3-4 nedelje) , washi trake možete naći i kod nas. Potražite na fejsbuku stranicu Srećno dugmence, oni uvek imaju super ponudu ovih traka. Upravo sam, proveravajući da li ih još uvek prodaju, videla da imaju iste kao ove moje koje sam koristila u postu! Sjajno! :) Čim su mi sve kombinacije boja stigle poštom, odmah sam se bacila na kombinovanje paterna i ukrašavanje svezaka. Ovom prilikom sam koristila svetle trake sa zlatnim detaljima - tufnicama, cik-cak prugama, pa čak i zlatnim ananasčićima! :) 



Moj savet je da izaberete jednobojne sveske i olovke, bliske bojom trakama koje ste odabrali. Trake su blago prozirne pa će tako posle lepljenja biti mnogo padantnije.

Lepljenje je više nego lako. Obzirom da je washi već lepljiva traka, sve što treba je da zalepite jednu traku, secenete i tako u krug dok ne pokrijete celu površinu olovke ili sveske. Povedite računa o ravnanju šara u zavisnosti od paterna trake, kako se na kraju ne bi videlo da je lepljeno iz delova, već izgledalo kao kompaktan patern odnosno jedinstvena šara.


Dovoljno je da ukucate 'washi tape' u Pinterest pretragu i ubrzo ćete shvatiti koliko zabave i kreativnosti dolazi uz ove šarene lepljive trake. Njima možete preobratiti stari ram, fioku, čak i vrata dečije sobe. :) Ukrasiti kutiju, policu za knjige, ključeve, punjače, masku za telefon, ma sve što vam padne na pamet. Sa ovim trakama, zabava je zagarantovana! :)


Jedva čekam da vidim vaše washi kreacije! :)