USKRŠNJI TEMATSKI NAPITAK

10/04/2017

Ovi slatki napici su bili zatrpani u prošlogodišnjem preduskršnjem postu, naime, naziv posta je Proleće & praznici - uskršnji piknik, a ja sam u njega, pored uskršnjeg piknika, strpala i kako da ofarbate jaja u pastelne boje, i poklon teglice sa zekama na poklopcima, i ove tematske napitke. Kasnije sam shvatila koliko je teško ljudima da pronađu na blogu ono što traže, jer se moraju setiti u kom postu su baš to videli. Zato sam rešila da prošlogodišnji post rasparčam u tri, i ovo je poslednji u nizu. :)

Za ove vesele napitke, pored štampalice koju možete preuzeti klikom ovde,


1| Kada odštampate štampalicu, na papiru označenom u nazivu fajla koji ste downloadovali, spremite se za sekcanje.
2| Isecite uši pa zalepite za slamčicu sa par kapi univerzalnog lepka.
3| Ako je vaš napitak beo, onda ne morate posebno seckati oči, njuškicu i rumene obraze, već možete izrezati celo lice sa belom pozadinom i zalepiti na vašu čašu ili flašicu. Ali ako se odlučite za napitak u boji, onda predlažem da ipak seckate posebno. :)


Flašice koje sam ja koristila su flašice Orangina soka. Sa ušima na slamčicama neodoljivo podsećaju na zeke. Baš zbog ovih flašica, odnosno njihovog neravnog stakla, sam lica zeka štampala na tvrdom papiru. Ali ako su vaše flašice, čaše ili teglice, ravne teksture, predlažem da odštampate još jednu štampalicu ( pored ove na tvrdom papiru, koja nam treba zbog ušiju ) na samolepljivom papiru, to će vam dosta olakšati posao jer onda bukvalno dobijete nalepnicu za čašu. :)


Deca će ove napitke obožavati, ali ne zaboravite da iznenadite i vaše 'velike' drage koji su deca u duši. :)