UKRASNI PAPIR - ODŠTAMPAJ SAM

30/08/2016

Već nekoliko godina unazad dizajniram ukrasne papire za rođendanske poklone mojih najdražih. Na tu ideju sam došla dok sam pravila tati Supermen lutkicu sa njegovim likom kao poklon za rođendan. Bio je red da dobije i svoj Supertata logo, nalik na Supermenov, pa je tako ideja za ukrasni papir bila neminovna. :)


Ovoga puta, u susret rođendanu moje mlađe sestrice, nisam mogla da se odlučim da li želim da napravim šaru sa jednorozima, sladoledima, perecama, flamingosima, krofnama, rolšulama, milkšejkovima ili karminima. Zato sam rešila da iskoristim sve, pa i još po nešto. Nazvala sam ga SUPER COOL. :)





Za papir broj dva sam izabrala Barbie font za blesavi "Superiška" natpis, u Barbie bojama, naravno. :)




Sećate se kako, u crtanim filmovima, junaci uvek pokušavaju na sve moguće načine da unište paket u kome se nalazi časovnik misleći da je u paketu bomba? :) U tom maniru, i maniru predhodnih detinjastih igrarija, treći ukrasni papir je šara napravljena od bombica iz crtaća. A poklon je naravno - sat. :)




Kako bih radost uvijanja poklona u ove vesele papire podelila sa svima vama, ostavljam vam linkove za besplatne fajlove za štampu. Klik na naziv ukrasnog papira vas vodi na link za download:

1. SUPERCOOL ukrasni papir
2. SUPERIŠKA ukrasni papir
3. BOMBASTIČAN ukrasni papir

Uživajte! :)